tiistai 29. toukokuuta 2012

Minigolf

Kesän ekat minigolfit käytiin vetäsee Sunnuntaina Puotilan minigolfradalla.
Vaikka hole in one tuli meikäläiselle tutuksi, niin silti piti tyytyä kolmoissijaan.
Emlin isä J ja kummisetä saivat parhaat pisteen, ja Emilin kummitäti taas sai muutaman pisteen vähemmän ku mä. Edes jotain positiivista! :D
Oli kyllä superkivaa vaihtelua kotinurkkiin. Aurinko paistoi ja meillä oli kivaa.
Tosin ite näytän kuvissa kunnon kotimammalta, kun kotivaatteissaki lähin hiihtelee kohti golfrataa.

isukki

mamma

kummisetä ja isukki


sisko ja Emilin kummitäti








Emil jutteli Yodalle vaunuissa :








Noista kuvista vois luulla et oltais jotain Star Wars faneja.. Mut ei tosissaan. Tai siis mä en voi sietää niitä ollenkaan, mies niistä tykkää kylläkin katella kerta toisensa jälkeen.. Yodan Emil sai J:n serkulta, ja mä oon mielenhäiriöissäni ostanu itse ton bodyn.

Eilen käytiin Ikeassa Emilin ja mun äidin kanssa.
Koska olin julkisilla liikenteessä, ei voinu juurikaan mitään ostaa.. Ei sillä että rahaa nyt olis mitenkään hirveemmin ylimäärästä.
Kuvat on nyt tossa yläpuolella kun tää nyt ei jostain syystä laita noita kuvia sinne mihin haluan.

Aurinkoista Tiistaita kaikille :)


Emma














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti